Monday, July 18, 2011

Pracovna / My Craft Room

Konečně jsem se dočkala a po přestěhování z 16 metrové garsonky mám teď pokoj jen a jen pro sebe a mé tvoření. Rozpočet je limitovaný, proto jsem zatím koupila jen pár poliček a skříňku, zbytek je co dům dal, ale i tak už se mi tam moc hezky pracuje :) Tak pojďte dál:

We recently moved from a tiny studio apartment to a much bigger place. When I saw this room I knew that it will become my craft room. Welcome!

Vchází se skrz hostinský pokoj. Vlaječky jsou vytvořené z papírů od mé oblíbené návrhářky Amy Butler.
The flags are made out of my favorite Amy Butler's paper and I cut them using my Silhouette machine.
Po levé straně je okno a hlavní pracovní stůl. Ve skříňce vlevo jsou scrapbookové papíry v pojízdném pořadači (IKEA, nápad jak je využít měla Aktijka z hurapapir.cz). Plastové šuplíčky měly být původně na papíry, ale jsou o půl centimetru kratší, takže slouží k uložení razítek, barev a raznic. Jsou opravdu přehledné a vejde se do nich hodně. 

On the left hand side is a window and the Ikea bookcase with the folder organizer. It is perfect for 12x12 papers!
IKEA vládne celému našemu bydlení, takže moje pracovna není výjimkou. Bílé poličky původně slouží na obrázky, ale perfektně tam pasují i kořenky, ve kterých mám kytičky a navíc jsem si vystavila má oblíbená dřevěná razítka. Ve spodní části je DVD polička, ve které mám razítka od firmy Stampin Up! - ta jsou totiž uskladněna v krabičkách stejných rozměrů jako DVD. No a v obalech od CD zase skladuji silikonová razítka. Ještě můžete vidět tyč a kelímky na tužky a nůžky.

The white shelves are originally for pictures but they fit these jars perfectly. I also put my wooden stamps on display since I really like the designs of them. The DVD case holds my Stampin Up sets and CD cases that I use for storing the clear stamps.
 Detail:

V zeleném "kyblíčku" mám takové ty nejvíce používané věci (lepidlo, ubrousky, akrylátové bloky).
A tady už je druhý stůl, který jsem dostala od ségry. Zatím slouží v případech, kdy se na menší stůl už nemůžu vejít :) Ale do budoucna na něm snad bude šicí stroj.
I got this table for free from my sister. For now I use it when I'm working on bigger projects but I will be buying a sewing machine soon so that's where it will go.

Pojízdný vozíček (koupený hodně dávno v Ikee, už ho asi nemají) má nahoře kapsy, do kterých se vejdou A4 papíry, v mém případě jsou to ale látky a potřeby na šití. Vespod mám pak pořadače s různými sešity apod.

Ještě chybí fotky zadní stěny, kterou chci ale barevně vymalovat a navíc je tam prozatím stará (a ošklivá) knihovna. 
Doufám, že se vám u mě líbí a že jsem třeba přispěla pár tipy, jak si levně, ale účelně zařídit pracovnu. Můžete mi poslat fotky vaší pracovny a já je zde vystavím, jestli chcete.

Ikea is a perfect place when you need to furnish your craft room and you have a tight budget. It takes some creativity as well to find new purpose for things that weren't originally intended to use in a craft room, don't you think? Thanks for stopping by.

8 comments:

  1. Pracovňa je úžasná ...Prajem veľa tvorivých chvíľ v tomto "brlôžteku" ako sa u nás hovorí..pa, Gabriela

    ReplyDelete
  2. moc pěkná pracovna,hlavně všechno hezky urovnané,hmm to já bych potřebovala,aby za mnou stále někdo uklízel.přeji hezké tvořeníčko ahoj libuše

    ReplyDelete
  3. Však to takhle uklizené dlouho nevydrží, to bylo jen kvůli fotkám :) Ale je fakt, že když jsme měli garsonku, zvykla jsem si vše hned uklízet. Teď mě svrbí prsty, když nechám na stole rozdělanou práci, ale myslím, že si na to brzy zvyknu :-D

    ReplyDelete
  4. Skvělej článek. Moc ráda se dívám "do cizích pracoven" a sním, jak to jednou budu mít já :) Určitě se ti tam bude dobře tvořit :)

    ReplyDelete
  5. Oli, nádhera. A opravdu, těch věciček na scrap je hodně .-) Už se mi to také kupí .-)

    ReplyDelete
  6. Nádhera !!! jsem okouzlená - proklikala jsem se náhodou a ještě že tak - bylo by škoda takovou nádheru nevidět - a moc gratuluji k tvořícímu koutku !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tedy děkuji mnohokrát, jsem ráda, že náhody fungují a proklikala ses (mohu tykat scrapbookové spolu-nadšenkyni? :) až sem. Koukám, že budu muset pracovnu přefotit, už zase vypadá úplně jinak. Přibyl šicí stroj a tím pádem i velká knihovna, ve které jsou látky, má nová mánie! :)

      Delete